لغو پروازهای ابوظبی - شانگهای به دلیل کرونای مسافران

به گزارش مجله عکس، چین پرواز راستا ابوظبی - شانگهای هواپیمایی الاتحاد امارات متحده عربی را که به تازگی از سر گرفته شده بود به دلیل ابتلای تعدادی از مسافران آن به کرونا، تعلیق کرد.

لغو پروازهای ابوظبی - شانگهای به دلیل کرونای مسافران

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش ایرنا، دولت محلی شانگهای روز سه شنبه گفت پرواز خط هوایی الاتحاد ایرویز از ابوظبی به شانگهای را به مدت یک هفته دیگر به دلیل شناسایی مواردی از ابتلا به کرونا متوقف نموده است.

بر اساس مقررات شرکت هواپیمایی چین، بعد از تعطیلی چند ماهه خطوط پروازی خارجی، شرکت های خارجی از 19 خرداد امسال اجازه یافتند هر هفته یک پرواز به یکی از شهرهای چین غیر از پکن انجام دهند.

سازمان هواپیمایی چین پیش از این اعلام نموده بود اگر به مدت سه هفته متوالی در پرواز یک شرکت خارجی هیچ مسافر مبتلای به کرونا گزارش نشود به آن ایرلاین اجازه خواهد داد شمار پروازهای خود را به دو پرواز در هفته افزایش دهد.

بر اساس این مقررات جدید، اما اگر پنج مسافر یا بیشتر در یک پرواز به کرونا مبتلا باشند شرکت هواپیمایی چین آن خط هوایی را برای یک هفته از پرواز به چین محروم می نماید و اگر این رقم به 10 نفر یا بالاتر افزایش یابد آن خط هوایی به مدت چهار هفته حق انجام هیچ پروازی را ندارد.

چین از ابتدای ماه مارس و همزمان با شیوع ویروس کرونا، ورود خارجی ها را به کشور ممنوع نمود به این معنی که فقط اتباع چینی می توانند در پروازهای مسافربری وارد این کشور شوند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1217

به "لغو پروازهای ابوظبی - شانگهای به دلیل کرونای مسافران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو پروازهای ابوظبی - شانگهای به دلیل کرونای مسافران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید