مجهز شدن خودروهای تویوتا به اندروید

به گزارش مجله عکس، تویوتا با رونمایی از Toyota Sequoia TRD Pro 2020 پایان اندروید را وارد خودروهای خود کرد تا رانندگان بتوانند از مزیت های آن بهره مند شوند.

مجهز شدن خودروهای تویوتا به اندروید

به گزارش خبرنگاران، خودروساز ژاپنی در خلال برگزاری شوی خودروی شیکاگو اظهار داشت سیستم عامل اندروید اتو / Android Auto را روی ماشین های برگزیده خود نصب می نماید.

علاوه بر خودروهای جدید از خانواده TRD Pro، مدل های 2020 4Runner، آیگوی 2018، تاکومای 2020، توندرا 2020 و یاریس 2019 سفارش اروپا، اندرویدی خواهند شد. شانس اندرویدی شدن خودروهای قدیمی کم است و هنوز معلوم نیست سری لکسوس شامل آپدیت می گردد یا خیر؟!

تنها دلیل تعلل تویوتا برای نصب سیستم عامل، حریم خصوصی و حفظ دیتای کاربران اندرویدی روی خودرو اعلام شده است که گوگل باید آن را تضمین می نموده است.

تویوتا به طورکلی نسبت به پیاده سازی و نصب سیستم عامل روی خودرو مُرَدّد بوده و تنها سال گذشته بود که Apple CarPlay ، سیستم عامل مخصوص اپل را روی خودروی Avalon نصب و افتتاح کرد.

اینکه خودروهای قدیمی آپدیت اندرویدی دریافت نمایند، معلوم نیست اما خودروی 2020 Sequoia TRD Pro اولین خودروی تویوتا است که هم اندروید، هم اپل و هم الکسای آمازون را پشتیبانی نموده که از روی صفحه لمسی 7 یا 8 اینچی مدیریت می گردد.

5656

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 138

به "مجهز شدن خودروهای تویوتا به اندروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجهز شدن خودروهای تویوتا به اندروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید