مستقل آمده ام، تورم باید منفی گردد

به گزارش مجله عکس، به گزارش خبرنگاران، صادق خرازی در گفتگویی تاکید نموده مستقل آمده است اما در آینده ممکن است شرایط متفاوت باشد.

مستقل آمده ام، تورم باید منفی گردد

گزیده هایی از گفتگوی او را در ادامه می خوانید:

-امروز کشور احتیاج به حکمرانی دقیق منطقی براساس پیشرفت های روز جهانی دارد به ویژه اینکه کرونا خود باعث تغییرات در عرصه جهانی شده و مدیریت جهانی به قبل، حین و پس از کرونا تقسیم می گردد.

-یکی از نمونه های مهم در این زمینه این است که تورم باید منفی گردد، از سوی دیگر باید راه قوانین و مقررات خلق الساعه که خود مشکل ایجاد نموده بسته گردد. برای این که شرایط تورمی بهبود یابد احتیاجمند اصلاح ساختار بانکی و پولی و ارزی هستیم و باید بودجه کشور از ارز جدا گردد و به ریال برگردد.

- اگر ما بر اف ای تی اف تاکید می کنیم معنی اش این نیست که خودمان را در زنجیره و محاصره قدرت های خارجی قرار دهیم، اتفاقا بخشی از اف ای تی اف به نفع ساختار مالی پولی و بانکی ایران است.

-80 درصد صنایع پایین دست کشور و همچنین 50 درصد شهرک های صنعتی تعطیل هستند.

-متاسفانه سرانه مصرف گوشت کشور از 16 کیلو به 4 کیلو رسیده است و این تاثیرات ژنتیکی مهمی بر روی انسان ایرانی فردا می گذارد.

-ما در این شرایط بیش از 93 میلیارد دلار یارانه به مردم پرداخت می کنیم که اتفاقا ارزیابی نشان می دهد 63 درصد این یارانه به سمت اصحاب ثروت و قدرت و خارجی هایی می رود که درایران سرمایه گذاری نموده اند مثل انرژی ارزان برق و گازوئیل.

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات پیگیری کنید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1649

به "مستقل آمده ام، تورم باید منفی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مستقل آمده ام، تورم باید منفی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید