مناظره مایک پنس و کامالا هریس پشت طلق شیشه ای برگزار می شود

به گزارش مجله عکس، کمیسیون نظارت بر مناظره های انتخاباتی آمریکا از برگزاری مناظره بین معاونان ترامپ و بایدن با اتخاذ تدابیر ویژه بهداشتی و ایمنی خبر داده است.

مناظره مایک پنس و کامالا هریس پشت طلق شیشه ای برگزار می شود

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، کمیسیون نظارت بر مناظره های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: مایک پنس معاون رئیس جمهور ایالات متحده و کامالا هریس معاون نامزد دموکرات ریاست جمهوری، در مناظره روز چهارشنبه با یک مانع شیشه ای از یکدیگر جدا خواهند شد.

بر اساس این گزارش، اتخاذ تدابیر ویژه بهداشتی در مناظره مایک پنس و کامالا هریس با هدف کاهش ریسک انتقال ویروس کرونا خواهد بود.

این مناظره قرار است شش روز پس از آن برگزار شود که ترامپ رسما گفت به ویروس کرونا مبتلا شده است. این مناظره در شهر سالت لیک برگزار می شود.

تست ویروس کرونای هریس و پنس طی روز های اخیر منفی بوده است. معاون رئیس جمهور آمریکا طی روز های اخیر در کاخ سفید حاضر نشده و از خانه کارهایش را انجام داده است.

تعدادی از کارکنان کاخ سفید و مقام های ارشد حزب جمهوریخواه از جمله 3 سناتور به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

کمیسیون مناظره های ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرده است که دو نامزد باید فاصله 3.7 متری را از یکدیگر رعایت کنند. در مناظره تعداد محدودی میهمان حضور خواهند داشت.

در مناظره نخست بین ترامپ و بایدن تعدادی از اعضای خانواده رئیس جمهور آمریکا بدون ماسک حضور یافته بودند.

تیم مورتاف سخنگوی کارزار انتخاباتی ترامپ تاکید کرده است که رئیس جمهور آمریکا قصد دارد در مناظره بعدی که 15 اکتبر در میامی برگزار می شود، شرکت کند.

ترامپ روز دوشنبه با تصمیم پزشکان از بیمارستان نظامی والتر رید مرخص شده است. وی 3 روز گذشته را به خاطر ابتلا به ویروس کرونا تحت درمان بود.

ترامپ پس از ترخیص از بیمارستان خطاب به مردم آمریکا گفته است که از ویروس کرونا هراس و ترس نداشته باشند و اجازه ندهند ترس و نگرانی از این ویروس بر آن ها غلبه کند.

جو بایدن نیز در جمع خبرنگاران در نیوجرسی در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا در مناظره هفته آینده با ترامپ شرکت خواهد کرد، آن هم در حالی که رئیس جمهور آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده، گفت: از توصیه و مشورت کارشناسان بهداشت و سلامت تبعیت خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1275

به "مناظره مایک پنس و کامالا هریس پشت طلق شیشه ای برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناظره مایک پنس و کامالا هریس پشت طلق شیشه ای برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید