نیوزیلند و استرالیا حباب مسافرتی ایجاد می نمایند ، راه کارهای تازه برای سفر رفتن و فرار از کرونا

به گزارش مجله عکس، تعطیلات واقعی ممکن است برای بعضی از مسافران، خیلی دور نباشد. گرچه محدودیت های سفر در بسیاری از کشورها به دلیل ویروس کرونا وجود دارد، حداقل دو کشور وجود دارند که ممکن است در آینده نزدیک مرزهای خود را باز نمایند: استرالیا و نیوزلند.

نیوزیلند و استرالیا حباب مسافرتی ایجاد می نمایند ، راه کارهای تازه برای سفر رفتن و فرار از کرونا

بهترین تجربه سفر را با bestcanadatours.com تجربه کنید و با مجری مستقیم  بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

براساس گزارش سی ان ان، سیاستمداران هر دو کشور در نظر دارند بعضی مناطق از کشورهای خود را به روی یکدیگر باز نمایند تا آنچه را حباب مسافرتی می نامند، ایجاد نمایند. یک حباب مسافرتی صرفاً به مناطقی اطلاق می گردد که افراد بتوانند درون آن سفر نمایند، اما نه خارج از آن. به گزارش دیلی میل، هر دو کشور در کنترل شیوع ویروس کرونا پیروز بوده اند و نیوزیلند برای اولین بار از زمان شروع بحران صفر مورد ابتلای جدید را اعلام نموده است اما هنوز هر دو کشور محدودیت هایی را اعمال می نمایند دارند.

به نقل از سی ان ان، نخست وزیر استرالیا، اسکات موریسون، در بیانیه ای گفت: اگر کشور دیگری در دنیا وجود داشته باشد که بتوانیم با آنها دوباره ارتباط برقرار کنیم، بدون شک آن نیوزیلند است. نخست وزیر نیوزلند، ژاسیندا آردن، نیز در نشستی مطبوعاتی گفته های موریسون را تایید کرد.

اگر دو کشور تصمیم به ایجاد این حباب مسافرتی بگیرند، این امر فقط برای افرادی که در استرالیا و نیوزلند ساکن هستند انجام می گردد و برای هیچ کشور دیگری قابل اجرا نیست. ژاسیندا آردن اضافه کرد: ادامه کنترل ویروس بالاترین اولویت است.

به گزارش سی ان ان، از آنجا که استرالیا از ایالت ها و سرزمین های مختلفی تشکیل شده است، ممکن است مسافران نتوانند به کل کشور دسترسی پیدا نمایند.حتی استرالیایی هایی که بین ایالت ها سفر می نمایند باید دو هفته قرنطینه را پشت سر بگذارند. به گزارش سی ان ان، هر دو کشور برای صنایع گردشگری یکدیگر ضروری هستند. استرالیا 40 درصد از ورودی های بین المللی نیوزلند و نیوزلند حدود 15 درصد از ورودهای استرالیا را تشکیل می دهد. مشاغل گردشگری در نیوزلند می تواند از این تصمیم سود زیادی ببرد.

معلوم نیست چه زمان ممکن است این حباب مسافرتی عملی گردد ولی در صورت پیروزیت آمیز بودن این طرح، ممکن است به کشورهای دیگر نیز گسترش یابد.

منبع: چمدان
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1046

به "نیوزیلند و استرالیا حباب مسافرتی ایجاد می نمایند ، راه کارهای تازه برای سفر رفتن و فرار از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیوزیلند و استرالیا حباب مسافرتی ایجاد می نمایند ، راه کارهای تازه برای سفر رفتن و فرار از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید