پرداخت وام ودیعه مسکن به 343 هزار مستاجر

به گزارش مجله عکس، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: براساس آخرین آمار تا هشتم بهمن ماه 99 بیش از 3.9 هزار میلیارد تومان تسهیلات یاری ودیعه مسکن به 343 هزار و 444 نفر پرداخت شده است.

پرداخت وام ودیعه مسکن به 343 هزار مستاجر

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، پروانه اصلانی اضافه نمود: با توجه به مسائل ایجادشده برای خانوارها در شرایط مالی و بهداشتی کشور ناشی از شیوع ویروس کرونا و اجرای بند سه مصوبات پنجاه و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در تاریخ 13 دی ماه، مهلت پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن­ تا خاتمه بهمن 1399 تمدید شده است.

به گزارش ایرنا، ستاد ملی کرونا به دلیل مسائلی که برای بعضی از مستاجران و فاقدان مسکن در شرایط کرونا به دلیل محدودیت ها و خلل در کسب درآمدها پیش آمد، این امکان را فراهم کرد تا متقاضیان مستاجر در شهرهای عظیم، میانی و کوچک با دریافت مبالغی نسبت به تامین مسکن موردنیاز خود اقدام نمایند.

رقم ودیعه مسکن برای مستاجران تهران 50 میلیون تومان، برای سایر کلان شهرها 30 میلیون تومان و برای شهرهای کوچک 15 میلیون تومان است.

متقاضیان باید پس از یک سال اصل ودیعه را به بانک بازگردانند و در عین حال سود این تسهیلات 13 درصد معین شده است.

گروه های مشمول دریافت تسهیلات وام ودیعه مسکن، کارگران و حقوق بگیران ثابت با اولویت ازدواج های جدید و خانواده های پنج نفر و بیشتر، مشمولان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور و همچنین زنان سرپرست خانوار هستند.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1495

به "پرداخت وام ودیعه مسکن به 343 هزار مستاجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت وام ودیعه مسکن به 343 هزار مستاجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید