تور اروپا ارزان: چندین دیپلمات اروپایی از روسیه اخراج می شوند

به گزارش مجله عکس، وزارت خارجه روسیه شماری از دیپلمات های دو کشور هلند و بلژیک را عناصر نامطلوب خوانده و خواهان اخراج آنها از مسکو شده است.

تور اروپا ارزان: چندین دیپلمات اروپایی از روسیه اخراج می شوند

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش ایسنا، دولت روسیه از 15 دیپلمات هلندی و چند دیپلمات بلژیکی خواست تا هر چه زودتر خاک این کشور را ترک نمایند.

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای اظهار داشت که سفیر بلژیک را احضار و اعتراض شدید خود را به تصمیم تحریک آمیز این کشور برای اخراج 21 دیپلمات روس در بلژیک به وی اعلام نموده است.

به گزارش روسیا الیوم، سفیر یادداشت اعتراضی را که در آن تعدادی از کارمندان سفارت بلژیک در مسکو عنصر نامطلوب خوانده شدند و تا 3 ماه مه باید خاک روسیه را ترک نمایند، دریافت نموده است.

تعداد کارمندان سفارت بلژیک که باید روسیه را ترک نمایند، تعیین نشده است.

وزارت خارجه روسیه بعلاوه اظهار داشت که سفیر هلند در مسکو را احضار نموده و اعتراض شدید خود به بیانیه غیر قابل توجیه 29 مارس که در آن 18 کارمند سفارت روسیه در لاهه و آمستردام عناصر نامطلوب خوانده شدند، به وی ابلاغ نموده است.

وزارت خارجه روسیه اظهار داشت که در این بیانیه خود از 14 کارمند از سفارت هلند در مسکو و یک کارمند سرکنسولگری هلند در سن پترزبورگ را عناصر نامطلوب خواند و از آنها خواست تا ظرف دو هفته روسیه را ترک نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2102

به "تور اروپا ارزان: چندین دیپلمات اروپایی از روسیه اخراج می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: چندین دیپلمات اروپایی از روسیه اخراج می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید