ایجاد فرصت بازاریابی و عرضه تولیدات هرمزگان با برپایی نمایشگاه در عمان

به گزارش مجله عکس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به حضور تجار، بازرگانان و تولیدکنندگان هرمزگانی در نمایشگاه مسندم عمان گفت: نمایش محصولات ایرانی بهترین فرصت برای بازاریابی و عرضه تولیدات استان در عمان است

ایجاد فرصت بازاریابی و عرضه تولیدات هرمزگان با برپایی نمایشگاه در عمان

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

خلیل قاسمی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در بندرعباس، با اشاره به سفر هیئت تجاری هرمزگان به عمان، اظهارداشت: در این سفر علاوه بر برگزاری همایش ویژه هیئت تجاری، و نشست ها و رایزنی های مدیران، نمایشگاهی نیز پیرامون توانمندی ها و قابلیت های فراوریی هرمزگان و همچنین پتانسیل های این استان برگزار می گردد.

وی در ادامه بیان داشت: فرصت های سرمایه گذاری در سه بخش فراوری، سرمایه گذاری و سرمایه گذاری مشترک هدفگذاری شده، که بخشی از آن در نمایشگاه مسندم به نمایش گذاشته می گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی مناسب بتوانیم زمینه بازاریابی و فروش و همچنین عرضه کالاهای فراوریی بخش های خصوصی که ما را در این سفر همراهی می نمایند در کشور عمان بیش از پیش فراهم کنیم.

این مسئول تاکید نمود: اهم فراوریات ما از جمله صنایع بزرگ مانند فولاد، آلومنیوم، فراوریات و فرآورده های شیلاتی، گردشگری و صنایع دستی است که هم بخش خصوصی و هم دولتی ما را در این امر همراهی می نماید.

قاسمی، در ادامه با اشاره به ظرفیت استان هرمزگان برای برپایی نمایشگاه گفت: بر اساس پیشنهاداتی ذکر شده در تفاهم نامه، درصددیم تا در صورت فراهم شدن شرایط لازم، نمایشگاه مشترکی را با حضور تجار عمانی در سال آینده در بندرعباس برپا کنیم.

وی با اشاره به تبادلات کالایی و نوع کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه گفت: علیرغم وجود بازار خوب صنایع معدنی استان هرمزگان در کشور عمان، بیشتر کالاهای عرضه شده در بخش صنایع دستی و بافت های استان هرمزگان بوده که فعالین بخش های خصوصی نیز شناخت کامل از این ظرفیت دارند و این مبادلات وجود دارد و باید ارتقاء یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در سرانجام تاکید نمود: روابط فرهنگی و تجاری ایران و عمان می تواند فواید بسیاری را برای استان هرمزگان و کشور ایران باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 433

به "ایجاد فرصت بازاریابی و عرضه تولیدات هرمزگان با برپایی نمایشگاه در عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد فرصت بازاریابی و عرضه تولیدات هرمزگان با برپایی نمایشگاه در عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید