این ساندویچ خوشمزه رو نیم ساعته درست کن!

به گزارش مجله عکس، در دنیای سریع این روزها، برای اینکه بتوانید آشپزی کنید، مخصوصا زمان هایی که وقت کم دارید کار سختی مقابل رویتان نیست، فقط باید از کلیشه ها کمی فاصله بگیرید! منظورم این است که عده ای فقط غذا را وقتی قابل توجه می دانند که همراهش پلو داشته باشد! ولی مهم این است که ما از نظر تغذیه چه موادی به بدن مان می رسانیم.

این ساندویچ خوشمزه رو نیم ساعته درست کن!

به گزارش راهنماتو، ساندویچ ها یکی از انتخاب های همیشگی بچه ها هستند! محبوبی دوست داشتنی، که سریع هم حاضر می گردد و می توانید با مواد مختلف چهره های متفاوتی از آن بسازید.

پس دست به کار شوید و اگر هنوز به فکر تان نرسیده برای این وعده غذایی چه چیزی تهیه کنید، این ساندویچ خوشمزه را درست کنید و لذتش را ببرید!

چه موادی لازم دارید؟ برای 6-7 نفر (خودتان اندازه مواد را بنا به تعدادتان کم و زیادتر کنید)

ماده غذاییاندازه
سینه مرغ خرد شده

2 عدد

پیاز خلالی خرد شده

2 عدد

پنیر پیتزا

سیصد گرم

قارچ خرد شده

نیم کیلو

خامه

صد گرم

آبلیمو

یک قاشق غذاخوری

سس مایونز

4 قاشق غذاخوری

فلفل دلمه خرد شده

یک عدد

نمک و فلفل سیاه و آویشن و پاپریکا

به اندازه لازم

سیر

دو حبه

نان باگت یا هر نان دلخواه دیگر

آماده درست کردنش هستید؟!

خب، از مواد اولیه پیداست که کار سختی در پیش ندارید.

پیازها را بدون روغن تفت بدهید تا آب آنها کشیده گردد. کمی روغن به همراه مرغ های خرد شده داخل ظرف بریزید. با حرارت بالا تفت بدهید و در ظرف را بگذارید. این کار باعث می گردد مرغ ها آب بیندازد و سریع مغزپخت گردد. بعد از مدتی نمک و فلفل سیاه و آویشن و سیر خرد شده را هم اضافه کنید. در ظرف را بردارید و باز هم مواد را تفت بدهید. در این مرحله قارچ های خرد شده را اضافه کنید و آبلیمو و فلفل دلمه را هم همراه آن داخل ظرف بریزید. دوباره حرارت را بالا ببرید و اجازه بدهید آب قارچ ها کشیده گردد و تفت بخورند.

بعد از حدودا 10-15 دقیقه سس مایونز را با خامه مخلوط کنید و به مواد مرغی اضافه کنید. خوب هم بزنید. احتیاج به پخت ندارد و فقط در حد مخلوط شدن کافی است. حالا وقت اضافه کردن پنیر پیتزا است. وقتی پنیرها ذوب شدند غذای شما آماده است.

نهایت زمانی که برای پخت این وعده غذایی لازم دارید نیم ساعت است. پس دست به کار شوید و این غذا را درست کنید و داخل نان باگت بریزید و به همراه خیارشور یا هر افزودنی دیگری میل کنید. نوش جان.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1402 بروزرسانی: 23 مرداد 1402 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2314

به "این ساندویچ خوشمزه رو نیم ساعته درست کن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این ساندویچ خوشمزه رو نیم ساعته درست کن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید