تامین و پرداخت تسهیلات به بخش مسکن کهگیلویه و بویراحمد در اولویت ویژه کشوری نهاده شد

به گزارش مجله عکس، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخش مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در اولویت ویژه کشوری نهاده شد.

تامین و پرداخت تسهیلات به بخش مسکن کهگیلویه و بویراحمد در اولویت ویژه کشوری نهاده شد

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

حسین کلانتری در ملاقات و مصاحبه با محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن جمهوری اسلامی و آنالیز اهمیت رونق فراوری مسکن در استان، اضافه نمود: در این نشست بحث تامین اعتبار و تسهیلات مورد احتیاج برای تکمیل و احداث منازل روستایی، منازل اقدام ملی مسکن، منازل تعاونی هایی دستگاه های اجرایی همانند آموزش و پرورش و منازلی که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) متولی احداث آنهاست به دقت مورد آنالیز نهاده شد.

وی توضیح داد: با این تصمیم شاهد رونق چشمگیر بیش از پیش در رابطه با احداث، تکمیل و فراوری مسکن در استان خواهیم بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت تسهیلات به یک هزار واحد بافت فرسوده استان اطلاع داد و اظهار کرد: عملیات بهسازی 4 هزار واحد مسکن روستایی در سال 98 شروع شده است.

کلانتری با اشاره به شروع به کار احداث 3 هزار و 500 مسکن محرومین در امسال، اعلام کرد: در طرح اقدام ملی 950 واحد مسکن با مشارکت بنیاد مسکن و راه و شهرسازی در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی 300 واحد مسکن شهری و 700 واحد مسکن از محل سیل در سال گذشته شروع شده است، مطرح نمود: از محل زلزله نیز 3 هزار و 300 واحد از اواخر سال 97 در دست اقدام است.

محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن کشور نیز در این نشست ضمن تقدیر از پیگیری های مکرر استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تامین و پرداخت تسهیلات برای بخش مسکن در کهگیلویه و بویراحمد اعم از مسکن روستایی و شهری که در قالب طرح های اقدام ملی مسکن روستایی، ستاد اجرایی و تعاونی ها است در اولویت خاص پرداخت باشد.

وی تامین اعتبار و ارائه تسهیلات ویژه برای تکمیل و راه اندازی واحد های مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد را از اولویت ها خواند و اضافه نمود: هم اکنون حدود 14 هزار واحد مسکن در استان در حال احداث و تکمیل است و واحدهایی که به تسهیلات ارزی احتیاج دارند بانک مسکن کشور با اولویت خاص این تسهیلات را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

مدیرعامل بانک مسکن کشور اعلام نمود: کوشش خواهد شد که با تسریع در فرایند ارائه این تسهیلات در موعد مقرر این واحدها تکمیل و تحویل گردد.

به گزارش خبرنگاران، شایان اظهار کرد: با توجه به سیاست ها و اقدامات خوب دولت در بخش مسکن در مناطق کمتر برخوردار، برای تکمیل مسکن در کهگیلویه و بویراحمد از هیچ کوشش و کوششی دریغ نمی کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1364

به "تامین و پرداخت تسهیلات به بخش مسکن کهگیلویه و بویراحمد در اولویت ویژه کشوری نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین و پرداخت تسهیلات به بخش مسکن کهگیلویه و بویراحمد در اولویت ویژه کشوری نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید