تبون: از همه الجزایری هایی که به من اعتماد کردند، تشکر می کنم

به گزارش مجله عکس، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، عبدالمجید تبون رئیس جمهور منتخب الجزایر پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در پیامی به ملت الجزایر از آنها تشکر کرد.

تبون: از همه الجزایری هایی که به من اعتماد کردند، تشکر می کنم

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

وی اظهار داشت: بر تغییر پایبندیم و توان آنرا داریم. از همه الجزایری هایی که به بنده اعتماد کردند، تشکر می کنم و از همه می خواهم که بیدار باشند تا با یکدیگر الجزایر جدیدی بسازیم.

شایان ذکر است که طبق اعلام کمساریای ملی مستقل انتخابات الجزایر، عبدالمجید تبون با کسب 58.15 درصد آرا پیروز انتخابات ریاست جمهوری شد. عبدالقادر بن قرینه 17 درصد و علی بن فلیس 10 درصد و عزالدین میهوبی هفت درصد آرا را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است که محمد شرفی رئیس کمیساریای ملی مستقل انتخابات الجزایر در نشستی خبری نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری این کشور را که روز گذشته برگزار شده بود، اظهار داشت.

وی اضافه نمود: عبدالمجید تبون با به دست آوردن 58.15 درصد آراء برنده شده است.

شرفی به ملت و ارتش و نیروهای امنیتی الجزایر به سبب موفقیت در برگزاری انتخابات تبریک گفت.

رئیس کمیساریای ملی مستقل انتخابات الجزایر تاکید کرد: میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 39.33 درصد درداخل و خارج از کشور بوده است.

عبدالمجید تبون متولد 17 نوامبر 1945 است و از 25 مه 2017 به عنوان نخست وزیر الجزایر فعالیت می کرد. وی قبلاً در سال های 1999 تا 2000 به عنوان وزیر ارتباطات و فرهنگ و سپس در سال های 2000 تا 2001 به عنوان وزیر امور خارجه خدمت کرد. وی از سال 2001 تا 2002 و 2012 تا 2017 نیز وزیر مسکن و برنامه ریزی شهری بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 634

به "تبون: از همه الجزایری هایی که به من اعتماد کردند، تشکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبون: از همه الجزایری هایی که به من اعتماد کردند، تشکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید