شهرداران برای ایجاد تحرک و کار بیشتر مورد بازخواست قرار می گیرند

به گزارش مجله عکس، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت از شوراهای اسلامی شهر تاکید نمود و گفت: شهرداران برای ایجاد تحرک و کار بیشتر مورد بازخواست قرار می گیرند.

شهرداران برای ایجاد تحرک و کار بیشتر مورد بازخواست قرار می گیرند

سید علی احمدزاده در ملاقات با اعضای شورای عالی استان کهگیلویه و بویراحمد در مورد مشکل نبود ساختمان مناسب شورا و بعلاوه عدم تخصیص اعتبار به شورای استان، خطاب به معاون امور عمرانی استانداری گفت: درصدی از اعتبارات شهرداری ها به شورای عالی استان اختصاص داده گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حمایت از شوراهای اسلامی استان اظهار کرد: شوراها را تضعیف نکردیم اما شهرداران را بازخواست می کنیم چرا که می خواهیم تحرک ایجاد گردد و آنها کار نمایند تا مردم بدانند اعضایی که انتخاب نموده اند پیروز بودند که اثبات این پیروزیت به دست شهرداران است.

احمدزاده خطاب به اعضای شورای شهر گفت: اگر شهردار فعال نباشد شما زیر سوال می روید، مردم با هزاران امید شما را انتخاب کردند اما در حال حاضر رضایت ندارند، انتظار ما از اعضای شورای اسلامی شهر این است که شهرداری انتخاب نمایند که بتواند شهر را اداره کند تا خودشان زیر سوال نروند، نیروی ضعیف، نیرویی که کاربرد نیست و رشته تحصیلی مرتبطی ندارد انتخاب نکنید که برای شما تبعات دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تورم نیروی انسانی در شهرداری ها اشاره نمود و یادآور شد: هر کسی در شورای شهر عضو شد نیروهایی بدون تخصص را به بدنه شهرداری تحمیل کرد، توصیه می کنم اعضای شورا چنین موردی را رعایت نمایند.

وی مطرح نمود: شوراها، چون منتخب مردم هستند را حمایت می کنیم اما از شهرداران انتظار داریم کار انجام دهند، برای یک شهرداری از تهران پول گرفتیم اما طلبکار حساب شهرداری را مسدود کرد و قبل از اینکه اطلاع پیدا کنیم پول را برداشت در حالی که ما این پول را داده بودیم یک بلوار رنگ آمیزی یا آسفالتی انجام گردد، شوراها به موارد این چنینی ورود نموده مطالبه و بازخواست نمایند تا کارها به خوبی انجام گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تاخیر در انتخاب شهرداران بعضی منطقه ها استان مانند لنده ابراز نگرانی کرد و گفت: شهردار لنده در این موقع سال باید به مردم خدمت ارائه می داد اما هنوز شهردار انتخاب نشده است.

وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای عالی استان ها به موضوعات ورود نمایند، اضافه کرد: با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب هنوز بعضی روستاهای استان یک جاده دسترسی ساده ندارند، همه کوشش ما این است که برای این منطقه ها جاده احداث کنیم.

احمدزاده با اشاره به تامین اعتبار 5 بیمارستان استان گفت: اعتبار 5 بیمارستان استان به صورت نقد و از محل سفر رئیس جمهور تامین شده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد گفت: 20 میلیارد تومان اعتبار مورد احتیاج بیمارستان بهمئی به صورت کامل تامین شده است، ضمن اینکه 20 میلیارد تومان به بیمارستان سی سخت اختصاص داده شده که باید جذب گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2103

به "شهرداران برای ایجاد تحرک و کار بیشتر مورد بازخواست قرار می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداران برای ایجاد تحرک و کار بیشتر مورد بازخواست قرار می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید