پیغام یک گل برای برانکو ، به زوج نعمتی &ndash علیپور فکر کن!

به گزارش مجله عکس، واقعیت این است که نعمتی هم قابلیت حمل توپ خوبی دارد هم در کارهای ترکیبی عنصری فعال و موثر است و از همه مهمتر اینکه ضربه به توپ خوبی دارد .

پیغام یک گل برای برانکو ، به زوج نعمتی &ndash علیپور فکر کن!

گل دوم مقابل استقلال خوزستان یک گل دو نفره بود

برانکو در مقاطعی از فصل گذشته سیامک نعمتی را به خط حمله برد که نتیجه بدی هم نگرفت اما این بازیکن دوباره به کناره های خط میانی برگشته و البته طی نیم فصل دوم در این پست نمایش جالبی هم نداشته است.

هر چند نعمتی در بازی با پدیده گل زد اما نه در آن مسابقه نه بازیهای دیگر نمایش جالبی ارائه نداد تا اینکه مقابل استقلال خوزستان روی نیمکت نشست.با این حال نعمتی که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته بود بار دیگر قابلیت های خود را در همان زمان کوتاه نشان داد و با پایه گذاری گل دوم تیمش نشان داد برای بازگشت به ترکیب انگیزه زیادی دارد.

نعمتی در دقیقه 87 مسابقه با استقلال خوزستان با توپیگیری و پیش بردن توپ به اتکاری قدرت بدنی بالایش ضمن همکاری با علیپور پاس گل داد تا نشان دهد با شماره 70 تیمش کاملا هماهنگ است.

در واقع این گل یک گل دو نفره از این دو بازیکن بود و ضمن اینکه همکاری مثبت آنها را به رخ کشید نشان داد این زوج می تواند به خط حمله پرسپولیس هم جان بخشد.زوج سازی یکی از مهمترین کارهایی است که تیم ها برای موفقیت انجام می دهند و این مساله هم می تواند مد نظر برانکو قرار بگیرد.

واقعیت این است که نعمتی هم قابلیت حمل توپ خوبی دارد هم در کارهای ترکیبی عنصری فعال و موثر است و از همه مهمتر اینکه ضربه به توپ خوبی دارد .

شاید در حال حاضر نعمتی بهترین گزینه برای بالابردن بازدهی خط حمله پرسپولیس باشد اما با توجه به اینکه برانکو، بودیمر را در مسیری قرار داده که کم کم در پرسپولیس جا بیافتد احتمالا در بازی های بعدی نیز همچنان از این مهاجم کروات در ترکیب اصلی و تیمش کنار علیپور استفاده کند و نعمتی باید منتظر فرصت هایی باشد که در اختیارش قرار می گیرد.

3-270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 144

به "پیغام یک گل برای برانکو ، به زوج نعمتی &ndash علیپور فکر کن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام یک گل برای برانکو ، به زوج نعمتی &ndash علیپور فکر کن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید