هشدار جدی اپل به ترامپ بخاطر تعرفه هایش: قیمت ها سر به فلک خواهند کشید!

به گزارش مجله عکس، تیم کوک اعلام نموده در صورتی که تعرفه های آمریکا به وضعیت عادی باز نگردد قیمت های محصولات خود را افزایش می دهد.

هشدار جدی اپل به ترامپ بخاطر تعرفه هایش: قیمت ها سر به فلک خواهند کشید!

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، خبرهای جدید حاکی از آن است که این شرکت قیمت های خود را به دلیل تعرفه های اخیر آمریکا افزایش داده است.

بر همین اساس نیز شرکت اپل نامه ای جدید منتشر کرد و خواهان اتمام جنگ داد و ستد شد تجاری شد. این شرکت در بیانیه خود نوشت : به دلیل تعرفه های جدید آمریکا در مورد چین ، تعدادی از محصولات این شرکت مانند اپل واچ ، ایر پاد و هوم پاد با افزایش قیمت رو به رو خواهند شد.

در تعرفه های جدید گفته گردیده که 25 درصد مالیات افزوده برای محصولاتی که از چین وارد می گردد اعمال می گردد. افزون بر این پیشبینی می گردد که چند محصول دیگر این شرکت نیز افزایش را تجربه نمایند.

اپل اعلام نموده محصولاتی دیگر مانند مک مینی، ، موس وایرلس ، کیس چرمی و کاور ، برخی از آداپتورها ، شارژرها ، کابل ها و ... نیز درگیر افزایش قیمت محسوسی خواهند داشت.

اپل از دولت آمریکا خواسته است این تعرفه های جدید را محصولات را حذف کند. اپل در نامه ای نوشته است: این تعرفه ها به مسئله ای جدی تبدیل گردیده اند و باعث صدمه دیدن کمپانی ها و مصرف نمایندگان آمریکایی می شوند. بنابراین ما به دولت پیشنهاد می کنیم تغییراتی در سیاست های خود در خصوص تعرفه ها اعمال نمایند.

علت نگرانی اپل از وضعیت این است که بسیاری از محصولات این شرکت در چین فراوری می گردد و در نتیجه در صورت توسعه تحریم ها با مشکلاتی رو به رو خواهد شد.

قطعا این تعرفه های جدید می تواند روی تمام محصولات اپل تاثیر به سزایی بگذارد و قیمت های این محصولات را افزایش دهداپل اعلام نموده که این تعرفه ها احتمالا ، به صورت مالیات روی محصولات برای کاربران آمریکایی دیده می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 40

به "هشدار جدی اپل به ترامپ بخاطر تعرفه هایش: قیمت ها سر به فلک خواهند کشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار جدی اپل به ترامپ بخاطر تعرفه هایش: قیمت ها سر به فلک خواهند کشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید